Lite av allt 

Ni vet buffésyndromet, när man tar pyttelite av allt och sedan sitter där med en jättetallrik? Hände mig precis när jag skulle plocka ihop min matlåda! Fick nämligen ett ryck på förmiddagen och ställde mig och gjorde grönkål, rödbetssallad, kokade ägg och rullade köttbullar!

Julmat är ju så enkelt att käka när man kör keto. Finns ju hur mycket som helst att välja mellan! Det här är ju bara en liten jultallrik om man jämför med ett riktigt julbord, med alla sorters korvar, lax, rökt kött och patéer! För att inte tala om ostarna. Måste komma ihåg att packa ner en bit ost i lådan. Och en skiva av mitt fantastiska ostbröd!

Längtar redan till ikväll …

  

Kommentera

