Happy! :-)

I morse var jag väldigt glad över att se att jag hade nått över 600 följare på instagram! Dessutom hade jag besöksrekord med 404 besökare på bloggen den 7 december. Men ännu gladare blev jag när jag vaknade upp på eftermiddagen och hade fått 626 följare och en massa kommentarer om att jag inspirerade med min blogg och instagram. Det gjorde mig verkligen jätteglad! 

I morse:

  
I eftermiddags:

  
Dagens middag blev helt enligt planering fläskkarré och majonnäs. Av keson som håller på att bli för gammal gjorde jag kesoplättar till min man!

  
Och jag lyckades faktiskt (ja, det är sant!) att avhålla mig från att smaka på det 1,7 kilo godiset jag köpt till minstingens förskolefröknar. Det har nog aldrig hänt förr! 

  

Kommentera

