Utslag på stickan! 

Min nya #ketonix ligger på laddning så jag kör en urinmätning idag med. Jag brukar aldrig få utslag på ketoner efter en jobbnatt, men idag fick jag det. På natten brukar jag dricka mycket cola Zero och så äter jag mat sent (brukar dock vara keto, fast igår lite mer liberalt, men ändå under dagsintaget av kh/dygn) så jag tror att det påverkar. Men idag fick jag utslag! Kanske för att jag experimenterar med att skjuta på ätmönstret rejält när jag ska jobba natt? Vem vet, men det är kul att experimentera!

Kommentera

