Dagens mat + nattjobb

Jag har fortfarande inte hittat mitt sätt att äta när jag jobbar natt riktigt. Just nu håller jag på att experimentera mig fram. Idag har jag haft en korttidsfasta och skjutit på ätmönstret så att det startar först på eftermiddagen. Då tog jag en kopp ketochoklad med smör och Brain octane. Sedan åt jag bacon, ägg och majonnäs på kvällen och till nattamat hade jag med mig älgstek, blomkålsmos och en sås gjord på grädde och dansk flödeost. Hade även räknat in lite fläsksvålar eftersom det ändå är fredag! Nu jobbar jag bara en enkelnatt så maten ser annorlunda ut imorgon, men jag måste alltid äta innan jag går och lägger mig, annars vaknar jag alltid för tidigt av att jag är hungrig!


Kommentera

