Bra dag

Ja, eller det började med huvudvärk och att mannen fick stanna hemma från jobbet på grund av en inflammation eller något i axel, rygg och nacke. Jag skulle jobbat med boken hela dagen men ingen av oss klarade av att köra lilleman till förskolan så vi blev hemma alla tre. Efter ett par timmar mådde jag bättre och fick gjort mycket på boken i alla fall och efter det fick lilleman sin belöning för att han varit så snäll här hemma, så då åkte vi till Lekstugan och lekte av oss. Vägg i vägg med Lekstugan ligger gymmet, så vi tog en timme där också. Troy älskar att vara i barnrummet på gymmet och vill inte gå därifrån när jag tränat klart! Det blev axlar, bröst, rygg och armar idag. Magen hann jag inte med, så den får plågas lite extra imorgon.

Efter gymmet lämnade jag Troy hemma hos sin pappa och stack iväg för att träffa min BFF som jag verkligen träffar på tok för sällan. Jag köpte med mig mat på Max och hälsade på i deras nya lägenhet. Det har aldrig någonsin blivit rätt när jag beställt på Max men jag fick i alla fall min Pepper Jack n’ bacon utan bröd. 160 g nötkött, ost och dressing. Jättegod är den! 

Nu är klockan supermycket som vanligt och jag gjorde misstaget att ta en kapsyl Brain octane i min varma ketochoklad, så nu är jag pigg! Rookiemisstag antar jag? 

  

Kommentera

