F*ck those diets!

Det bästa med att köra keto är ju att det är precis så här! Man äter gott och är mätt varje dag! Alla dessa fitnessdieter jag provat, med 5-6 måltider per dag, då jag bara tänkte på mat och var hungrig hela tiden. Man var tvungen att planera alla dessa jäkla mellanmål, packa en matsked jordnötssmör och ett äpple … Alla dessa ändlösa tomatsåser eftersom man skulle undvika grädde. Och mager ost som man skulle äta. MAGER OST?! Gosh, jag är glad att jag inte är där längre. Nu för tiden äter jag 2-3 gånger per dag. Är mätt. Är inte fixerad vid mat. Och går ner i vikt, hur lätt som helst!

Kommentera

