Barn + Friskis

Jag älskar verkligen det Friskis och Svettis vi har i stan. Enorma lokaler, nytt och fräscht gym och bäst av allt: barnrummet med fönstervägg in mot gymmet. Det enda jag kan klaga på är att de säljer kexchoklad och Delicatobollar. Hör det verkligen hemma på ett gym? Förra gången jag hade med barnen dit efter skola och förskola var dessutom frukten slut, så då hade jag inget alternativ än att köpa varsin kexchoklad till dem. Kändes så där på en vanlig tisdag alltså, men ungarna blev såklart glada haha!

Igår var det dock ekologisk frukt i skålen och det fick de som mellanmål medan de snällt lekte i barnrummet när jag tränade. Mellanpojken håller på och lära sig skriva och detta var vad som väntade mig efter ett svettigt träningspass. Gulligt, eller hur?

Kommentera

