Fredagsmys

Jag är rejält sliten efter att ha dubbeljobbat en längre tid nu. Men jag har deadline på den nya boken i december och förhoppningsvis blir det lugnare då. Tills dess får jag härda ut!


Men det var verkligen en boost att öppna mejlen och hitta det här mejlet! Det är inte bara passionen och pengarna som driver mig, det är även mina fina läsare!


Till middag idag blev det en 200-grammare entrecôte med bearnaisesås. Och till fredagsmys blev det fläskchips från Clean eating. Först var de en stor besvikelse, men efter att ha saltat dem ordentligt och skakat påsen blev de jättegoda! Älskar verkligen konsistensen på dem, väldigt krispiga och goda. Så de kommer jag att beställa fler av!

Har ni provat? Vad tycker ni?

Kommentera

