Post workout

Jag äter bara så tråkig mat just nu, så jag bjuder på en post workout-bild istället. Jag kör fortfarande på med slow burn och har redan fått synliga resultat! Har tagit lite bilder så att jag har att jämföra med sedan.

Vad jag äter efter att jag tränat? Oftast ingenting eller fett, t.ex. varm ketochoklad eller några ketobollar eller fatbars. Vad jag äter innan? Ingenting! Är man i ketos behöver man inte ladda upp innan träning, då kroppen är inställd på fettdrift. Och fett har ju de flesta ändå en del av på kroppen så den energin räcker länge till skillnad från glukogenet (för de som är inställda på glukos-/kolhydratsdrift) som finns i musklerna. Är man ingen elitidrottare finns det ingen anledning att ladda inför ett vanligt träningspass. Ät dina tre måltider om dagen och träna när det passar dig!

Att träna så här sent på kvällen var dock inte så smart. Jag är alldeles för pigg och klockan ringer 05.25! 😱

Kommentera

