Goalz

Idag visade vågen på 54,9 kilo! Jag börjar verkligen närma mig mitt mål, som är på 52 (48 stämmer alltså inte, visste bara inte hur man ändrade). Och idag kom jag även i jeansen som jag sparat i fem år ifall jag någon gång skulle komma i dem igen. Och idag gjorde jag det!

Nu är det full fart ner mot målet. Jag hoppas nå dit innan julafton, men december kan nog bli svårt med alla frestelser. Inte för att jag är sötsugen, men för att jag har svårt för att låta bli om det finns. Sedan kopplar jag även så mycket mat till olika känslor, framför allt vid jultider. Då är det mycket ”åh, så mysigt”! Men jag hoppas att jag kan framkalla de känslorna med andra, nyttigare val!

2 reaktioner på ”Goalz

Kommentera

