Äggfasta dag 3

Det kan vara lite svårt att variera sig under äggfastan. Men jag försöker!

Frukost: varm ketochoklad (brukar jag ha till frukost i vanliga fall, då jag har svårt för att äta vid den tiden)
Lunch: kokta ägg med majonnäs
Middag: omelettwrap med kokt ägg och majonnäs, samt halloumiost
Kvällsmål: varm ketochoklad med kolasmak

Jag är mätt, ketosen är på topp och jag behöver inte fundera så mycket på vad jag ska handla hem, haha! När mannen var i affären och ringde sa jag bara: ägg, ost, smör! Längtar lite till på torsdag, då ska jag sätta i mig en god köttbit tänkte jag!
Ägg på ägg, men det var supergott!  

Fördelningen för idag såg ut på det här viset. 80% fett är ju perfekt för ketosen!

Kommentera

