Nytt julgodis 

I min bekantskapskrets har jag alltid varit den som bakar och hittar på nya recept. Jag är känd för mina tårtor, som ofta är baserade på choklad. Många många kolhydrater i dem … Och just därför är det en utmaning för mig att hitta på nya recept när jag kör keto. En rolig utmaning!

Min Snickers är alltid ett stående inslag på julbordet och i år kommer den att få sällskap av en ny variant! Min vanliga Snickers innehåller kokos och det gör den här också! Just nu står den i kylen för att stelna, men jag lovar att receptet kommer!

Kommentera

