Tråkig mat?

Det här att folk som inte äter LCHF tycker att det verkar så tråkigt … Jag vet alla gånger jag försökt äta fettsnålt, med pyttelite sås, lightprodukter, mager ost som är som gummi och det här med att äta 5-6 ggr per dag – det funkar inte för mig! Allt jag tänkte på var mat och vad jag skulle äta härnäst, hur jag skulle få med mig nästa mellanmål. Och dessutom var jag alltid hungrig och hade ett otroligt sötsug. Nej, LCHF är inte tråkig mat! Inte ens när man kör keto. Så det så. 😊

Kommentera

